Alla snackar e-handel. Men hur lyckas man?
#2 Victor Halvarsson, Vanbruun.com
Hur bygger man en nätbutik med en omsättning på 33 miljoner kronor på bara några år? Victor Halvarsson, grundare av Vanbruun.com – Nordens största juvelhus online – är en av paneldeltagarna den 21 februari när vi pratar framgångsfaktorer kring e-handel på Textile Fashion Center. Utan någon tidigare erfarenhet av vare sig exklusiva smycken eller e-handel, valde Victor att säga upp sig från sitt dåvarande jobb som placeringsrådgivare på en bank, för att istället dra igång sin egna verksamhet.
Klicka på filmen för att höra Victor Halvarsson berätta om Vanbruuns framgångsfaktorer
När vi snackar e-handel på Textile Fashion Center den 21 februari berättar Victor Halvarsson allt om hur han byggt upp sin e-handel med bland annat förlovningringar, vigselringar och diamanter. Han är nyligen utsedd till Årets manliga stjärnskott på EY Entrepreneur Of The Year-galan i Västsverige och har en rad tips och erfarenheter att dela med sig av.
– Det gör vi bäst av alla e-handlare är vår kundservice. Den är tillgänglig årets alla dagar och vi kan därmed ge en service som inga andra kan, menar Victor Halvarsson.
Läs mer om eventet på Textile Fashion Center den 21 februari och säkra din kostnadsfria plats i publiken.